سه شنبه 01 اسفند 1396
تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 18:15:33
نتایج تحقیق «اسرار موفقیت کار آفرینان گردشگری» منتشر شد.

پایگاه خبری- تحلیلی ایربان- دکتر ایزابل رودیگرز و پرفسور آلن ویلیامز طی تحقیقاتی با موضوع اسرار موفقیت کارآفرینان گردشگری پرداختند و این امر را بسیار حیاتی اعلام کردند زیرا نوآوری ها توسط کار آفرینان جدید در حوزه گردشگری به درستی درک نمی شوند.

نتایج تحقیق «اسرار موفقیت کار آفرینان گردشگری» منتشر شد.

کار آفرینان می توانند با راه اندازی کسب و کار در خانه، مشارکت کارکنان با دیگر شرکت ها و پیشنهاد یک سهم در مقابل مشاوره تخصصی البته با نرخ کمتر از بازار کار کنند. یکی دیگر از استراتژی های کلیدی این است که برای غلبه بر کمبود منابع، روابط و شبکه هایی با ذینفعان مختلف ایجاد کرد تا اطمینان حاصل کنند که این نوآوری ها همراه با موفقیت و توسعه بوده است.

کار آفرینان ابتدا از تجارب دیگران در این زمینه استفاده می کنند سپس از نوآوری هایی در زمینه گردشگری که مطمئن هستند مورد پذیرش از سوی مشتری قرار می گیرد به طور آزمایشی استفاده کنند که می توان به برنامه هایی برای سفارش غذا، پارکینگ هتل های اقامتی و روزهای اسکیت سواری نام برد. یک تکنیک بسیار موفقیت آمیز دیگر این است که مشتری خود را جدا از طرح و برنامه ها نداند و شما در مقابل نیازهای مشتریان انعطاف داشته باشید.

تحقیقات دانشگاه surry نشان می دهد که کار آفرینان نیاز به ویژگی های خاص و رویکردهای موفق از جمله استفاده از تجربه دیگران با رویکرد خوددر اوایل فرآیند و کار با یک تیم کارا متفاوت برای استفاده از مهارت های مختلف و دیگری انجام دادن بسیاری از فعالیت های نوین بصورت همزمان نه بصورت متوالی است تا بتوان بر مشکلات پیروز شد

کارآفرینان باید سخت کار کنند تا محصولاتشان به بازار ارائه شود اما  کارآفرینان با تلاش بسیار و استقامت در معرفی نوآوری های خود در زمینه گردشگری موفق شوند.

این پژوهش در دسامبر 2017 در ساینس دیلی منتشر شد.


کد خبر : 43132031096
نظر خود را ارسال نمائید

نام :
آدرس ایمیل :
نظر * :
كد امنیتی : *
 
اگر تصویر ناخواناست را کلیک کنید (اینجا)