شنبه 06 مرداد 1403
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1400 - 11:02:47
آشنایی با پارک های جیبی برتر(7)
معرفی پارک موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago)

پایگاه خبری- تحلیل ایربان-پارک های جیبی (pocket park) که به آن ها مینی پارک نیز گفته می شود واحه های کوچکی در محیط های شهری هستند که معمولا به اندازه یک یا دو قطعه هستند. این فضاهای کوچک معمولا به عنوان پارک های همسایگی طبقه بندی می شوند و می توانند به عنوان فضای بازی، برای صرف غذا یا حتی برای رویدادهای کوچک استفاده شوند.

معرفی پارک موسسه هنر شیکاگو (Art Institute of Chicago)

افسون علوی- وب سایتland8.com نسبت به معرفی 7 پارک جیبی برتر در جهان اقدام نموده است که در ادامه پارک موسسه هنر شیکاگو، واقع در شیکاگو معرفی می شود.

این باغ صمیمی در بالای گاراژ پارکینگ موسسه هنر شیکاگو ساخته شده است و به خیابان میشیگان باز می شود. این یک طرح ساده است که از دو تخت برجسته تشکیل شده است که درختان لیلکی ،زالزالک، درختچه برگ نو، گیاهان پوششی و پیازهای گلدار را در خود جای می دهد.یک استخر مستطیلی شکل را می توان در میدان مرکزی یافت.
 

آب به حوضچه های های بزرگ منتهی می شود که توسط لورادوتافت  طراحی شده است. درختان زالزالک خروس را نگه می دارند. این پارک که توسط دن کیلی طراحی شد بین سال های 1962 تا 1967 اجرا شد و یکی از بهترین طرح های حفظ شده او از این دوره زمانی باقی مانده است.


منبع : Land8.com/کد خبر : 807111161100
نظر خود را ارسال نمائید

نام :
آدرس ایمیل :
نظر * :
كد امنیتی : *
 
اگر تصویر ناخواناست را کلیک کنید (اینجا)