شنبه 06 مرداد 1403
تاریخ انتشار : 16 بهمن 1400 - 11:54:29
آشنایی با پارک های جیبی برتر(7)
پارک جان اف. کالینز در پنسیلوانیا

پایگاه خبری- تحلیل ایربان-پارک های جیبی (pocket park) که به آن ها مینی پارک نیز گفته می شود واحه های کوچکی در محیط های شهری هستند که معمولا به اندازه یک یا دو قطعه هستند. این فضاهای کوچک معمولا به عنوان پارک های همسایگی طبقه بندی می شوند و می توانند به عنوان فضای بازی، برای صرف غذا یا حتی برای رویدادهای کوچک استفاده شوند.

پارک جان اف. کالینز در پنسیلوانیا

افسون علوی- وب سایتland8.com نسبت به معرفی 7 پارک جیبی برتر در جهان اقدام نموده است که در ادامه پارک جان. اف. کالینز(پارک چست نات) در پنسیلوانیا معرفی می شود.

 دوروتی هاس پس از بازدید از پارک پالی در منهتن پیشنهاد ساخت این پارک را دادپس از این که او بنیاد ویلیام پن را متقاعد کرد تا بودجه آن را تامین کند، جان فرانسیس کالینز به عنوان طراح استخدام شداین پارک  با وسعت کمتر از 1000 مترمربع در ژوئن 1979 افتتاح شد

مصالح این پارک که بین دو ساختمان واقع شده است به منظرهای محلی و بومی منطقه اشاره دارددرختان بومی مانند ارغوان کانادایی، ذغال اخته، افرای قندی، گردوی گرمسیری و خاس آمریکایی(American holly)، فواره‌ای مرکزی را احاطه کرده‌اند که از پایه‌های بتنی ساخته شده است که نشان‌دهنده توتم‌های بومی آمریکایی است.

 این پارک در سال 2011 بازسازی شد و به عنوان پارک جان. اف. کالینز بازگشایی شد.

در شهرهایی که همیشه در حال گسترش هستند، فضاهای سبز اغلب فراموش می شونداما پارک های جیبی نشان می دهد که واقعاً هیچ بهانه ای برای نداشتن فضاهای باز و سبز عمومی وجود ندارد و هر چقدر هم که کوچک باشند، باز هم می توانند تأثیر زیادی بر جامعه محلی داشته باشنددر مورد جامعه شما چطور - آیا پارک های جیبی قابل توجهی وجود دارد؟

 


کد خبر : 807211161100
نظر خود را ارسال نمائید

نام :
آدرس ایمیل :
نظر * :
كد امنیتی : *
 
اگر تصویر ناخواناست را کلیک کنید (اینجا)